Páginas

jueves, 4 de noviembre de 2010

Punts de recollida

Ja tenim els primer llocs de recollida!






Ver apostasia és alegria en un mapa más grande


ALT CAMP
Valls
  • Casal Popular la Turba. Carrer Nou 12, (dimarts, dimecres, divendres i dissabte de les 19h a les 21:30)

ALT PENEDÈS
Vilafranca del Penedès

BAGES
Manresa

BARCELONÈS
Clot
El Gòtic
El Raval
Gràcia
La Ribera
Vallcarca 
Sants
  • La Ciutat Invisible: Carrer Riego 35, (de dilluns a dissabte de 11 a 14h i de 17 a 21h)
  •  
GIRONÈS
Girona
SEGRIÀ
Lleida
  • CSA La Maranya. Carrer del Parc 13 (dilluns a partir de les 21.30h i dimecres a partir de les 19h)


VALLÈS OCCIDENTAL
Cerdanyola del Vallès
  • El Safareig. Grup de dones feministes de Cerdanyola. Carrer Vinyes 11C, (de dilluns a divendres de 9 a 15h o a la bústia)
Rubí

VALLÈS ORIENTAL
Granollers
  • Bar Horus (Bar d’Efren i Núria). Carrer Fontanella 41. (de dilluns a dijous de 10 a 24h; divendres, dissabte i diumenge de 18h a 3h)
Mollet del Vallès
 RECORDA: Per garantir que els papers no es barregen posa-ho a dins d’un sobre quan ho portis. Escriu un e-mail a la part exterior del sobre per a què ens puguem comunicar amb tu per al retorn d’informació.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------




9 comentarios:

  1. Estic interessat, però....on és l'adreça?
    :-(

    ResponderEliminar
  2. Cual es la dirección para entregar la solicitud en mano?.

    ResponderEliminar
  3. Jo estic encantada de fer la màxima difusió possible perquè siguem molts, i molt alegres, però per un mínim d'èxit el tenir quant abans una adreça on poder enviar o portar les sol·licituds és bàsic!

    Gràcies pel temps i esforços perquè tot rutlli!

    ResponderEliminar
  4. es necessari saber quin dia vaig ser batejat? la parroquia la se, pero no el dia...

    ResponderEliminar
  5. escriviu a apostasia.es.alegria@gmail.com per a més info

    ResponderEliminar
  6. Hola,
    Aquest matí us he enviat la meva sol·licitat. Espero que arribi a temps i que aquest lloc no sigui una trampa o una broma, ja que per mi aquesta iniciativa és important.
    No he posat cap mail al sobre i voldria saber com queda tot plegat, em podeu dir com em puc posar en contacte amb vosaltres?
    David

    ResponderEliminar
  7. Fa mesos que vaig portar el meu sobre al Bar Horus de Granollers, que llavors era un dels punts d'entrega (ara veig que ja no). Com puc saber si heu rebut la meva documentació i si ha estat entregada a l'arquebisbat?

    Gràcies

    ResponderEliminar